[VIDEO] Azwanddin: G3 akan membuat pendedahan penyalahgunaan kuasa Bangsa DAP di Pulau Pinang

Dato’ Azwanddin Hamzah

Seperti yang saya dan sahabat-sahabat Gagasan Tiga (G3) telah janjikan setelah beberapa kali bermesyuarat dan bertemu, kita telah sebulat suara membuat satu keputusan untuk ke Pulau Pinang sebagai negeri pertama untuk kami jelajah.

Beberapa program dan pertemuan akan dilaksanakan di Pulau Pinang, terutama sekali jadual pertemuan dengan ngo-ngo islam dan Melayu akan dijalankan. Difahamkan juga akan berlaku pertemuan dengan nelayan-nelayan Melayu yang akan diatur oleh pihak sahabat-sahabat kami di sana.

Kehadiran G3 di Pulau Mutiara juga akan mendedahkan beberapa kes melibatkan hak-hak kepentingan orang Melayu dan Islam di Pulau Pinang yang tidak adil dan peyalahangunaan kuasa oleh bangsa DAP.

Pihak G3 juga akan memberi kotmitmen serius untuk terus mendedahkan kepincangan pentabiran kerajaan bangsa DAP. Pihak kami juga akan terus megumumkan jadual waktu dan tarikh yang akan pihak G3 berada di Pulau Pinang.


Bangkit bangsa ku untuk agama mu dengan semagat jujur dan amanah satu perjuangan.

Seperti yang saya dan sahabat sahabat G3 janjikan setelah beberapa kali mesyuarat dan pertemuan dilakukan melibatkan sahabat sahabat G3 Kita sebulat suara membuat keputusan untuk ke pulau pinang sebagai negeri pertama untuk kami jelajah Beberapa program dan pertemuan akan dijalankan di pulau pinang terutama sekali jadual pertemuan dengan ngo ngo islam dan melayu akan dijalankan difahamkan juga akan ada pertemuan dengan nelayan nelayan melayu yang akan diatur oleh pihak sahabat sahabat di sana Kehadiran kami G3 juga akan mendedahkan beberapa kes melibatkan hak hak kepentingan kepada orang melayu dan islam di pulau pinang yang tidak adil dan peyalahan guna kuasa oleh bangsa DAP Pihak G3 juga akan memberi kotmitmen serius untuk terus mendedahkan dan kepincangan pentabiran kerajaan bangsa DAP pihak kami juga akan terus megumumkan jadual waktu dan masa tarikh yang akan pihak G3 akan berada di pulau pinang Bangkit bangsa ku untuk agama mu dengan semagat jujur dan amanah satu perjuangan

Posted by Dato' Azwanddin Hamzah on Tuesday, December 11, 2018

Loading...

Comments

Comments


Loading...